Lys lys våken

Hei alle i 5.klasse…er dere klar for noe kjekt? Fredag 4. september kl.15.30-20.00 inviterer vi alle i 5.klasse til «Lys,lys våken» i Hana Kirke 😊

Publisert:

Lys lys våken

Lys, lys våken er et arrangement med mye moro. Vi har Fun Battle, hobbyaktivitet, samling, leker og konkurranser. Her møter dere skolekamerater, men også nye venner fra andre skoler. Du skal slippe å gå sulten, her serveres det både pizza og noe søtt.  Velkommen til en kjekk ettermiddag i Hana kirke.

 

 

Informasjon til foreldre og foresette

Lys, lys våken er et arrangement for 5.klassinger som arrangeres over hele landet. Det blir en ettermiddag med mye lek og moro. Temaet er «Selvbilde og identitet». Brevet er sendt ut etter medlemsregisteret til Den norske kirke. Hvis dere vet om noen som ikke har fått brevet, så bring gjerne invitasjonen videre! Tilbudet gjelder alle barn i 5.klasse.

 

Lyst å bli med?  Vi er veldig takknemlige om noen foreldre har lyst til å bli med å hjelpe til. Meld fra ved påmelding, eller ta kontakt. Oppgaver det er godt å ha voksne med på er:

 

  • Registrering:
  • Pizzaservering
  • Utelek
  • Bli med å «henge» i miljøet

 

Behov for tilrettelegging? Ta kontakt om dere har barn med spesielle behov eller allergier, så skal vi sammen finne en løsning for hvordan vi kan legge til rette på best mulig måte.  

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"