100% stilling som rådgiver gravplassforvaltning

Vi søker etter en allsidig og engasjert person som skal ha som hovedoppgave å lede og videreutvikle det administrative arbeidet med forvaltning av gravplassene i vårt område. Nærmeste leder er kirkevergen. Tiltredelse etter avtale.

100% stilling som rådgiver gravplassforvaltning

Arbeidsoppgaver:
- Daglig ansvar for oppfølging av det administrative arbeidet med gravplassforvaltning, herunder ansvar for kirkegårdsregister, administrasjon av festeavgift, koordinering av begravelser, legatordning, oppfølging av krematoriet mv
- Delta aktivt i oppfølging og videreutvikling av bevaringsplaner for gravminner og planer for effektiv gjenbruk
- Holde seg oppdatert på gjeldende lover og forskrifter på området
- Være oppdatert på og bidra til at vi utnytter de ulike mulighetene som vårt arbeidsverktøy for forvaltning av gravplasser og gravferd gir 
- Foreslå og iverksette tiltak som fører til en mer effektiv drift av gravplassene
- Delta i drift av fellesfunksjonene, som for eksempel oppgaver innen dåp, vigsel, sentralbord mv og ha et spesielt blikk for at bemanningen innenfor disse feltene til enhver tid fungerer
- Andre arbeidsoppgaver etter behov

Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå. Fagkretsen bør inneholde juridiske og administrative fag.
- Erfaring fra saksbehandling 
- Erfaring fra arbeid der dialog med mennesker er viktig
- Gode datakunnskaper 
- Erfaring fra eller kjennskap til tilsvarende type arbeid vil være en fordel

Personlige egenskaper vil bli vektlagt, herunder om vedkommende:
- Er målbevisst og har god gjennomføringsevne
- Er ryddig og strukturert
- Evner å arbeide selvstendig, men samtidig kan bidra til å utvikle gode teamrelasjoner og legge til rette for at felles mål nås
- Evner å ha en god og effektiv dialog med publikum og samarbeidspartnere
- Har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale som rådgiver i stillingskode 5206 i henhold til KA sin tariff.
- Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
- God pensjonsordning
- Fleksibel arbeidstid

For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved første gangs ansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkerne gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr Offentlighetslovens § 25.

Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med intervju. 

Kontaktinformasjon for Bodø kirkelige fellesråd

Bodø kirkekontor ligger i 4.etg i Central Atrium i Dronningens gate 18 i Bodø.

Kontoradresse: 
4.etg i Central Atrium
Dronningens gate 18
8006 Bodø

Fakturaadresse:

Bodø kirkelige fellesråd
Dronningens gate 18
8006 Bodø
EHF/Org.nr.: 976 999 800
E-post: regnskap.bodo@kirken.no

Be om referanse fra den som bestiller:
Navn + hva det kjøpes inn til.

 

E-post: post.bodo@kirken.no. Telefon: 755 00 300 

Åpningstid kirkekontoret: 
man-fre 09.00 -14.30
Telefontid: man-fre 10.00 - 14.00
Lunsj mellom 11.00 og 11.30 (sentralbordet er da stengt)

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"