Arbeidsoppgaver
- Administrative oppgaver innen dåp, vigsel og gravplassforvaltning
- Andre administrative oppgaver for eksempel postbehandling, arkiv, oppdatering av ulike registre, innkjøp av materiell mv
- Betjening av sentralbord og ekspedisjon
- Andre arbeidsoppgaver etter behov
Kvalifikasjoner
- 3 år relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå
- Ved spesielt relevant arbeidserfaring kan kravet om høyere utdanning fravikes
- Erfaring fra saksbehandling
- Erfaring fra arbeid der dialog med mennesker er viktig
- Gode datakunnskaper
- Erfaring fra eller kjennskap til tilsvarende type arbeid vil være en fordel
Personlige egenskaper
Personlige egenskaper vil bli vektlagt, herunder om vedkommende:
- Er målbevisst og har god gjennomføringsevne
- Er ryddig og strukturert
- Evner å arbeide selvstendig, men også er god til å samarbeide med andre
- Evner å ha en god og effektiv dialog med publikum og samarbeidspartnere
- Har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Vi tilbyr
- Lønn etter avtale som konsulent stillingskode 5188 eller sekretær stillingskode 5151 (avhengig av kvalifikasjoner) i henhold til KA sin tariff
- Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
- God pensjonsordning
- Fleksibel arbeidstid
For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved første gangs ansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om de ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr offentlighetslovens § 25.
Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med intervju.
Se fullstendig utlysningstekst i linken under.