Arbeidsoppgaver
Ås kirkekontor 50%
- Ekspedisjon og veiledning ved henvendelser til kirkekontoret
- Kontor og saksbehandling, føring av eKirkebok, attester mm.
- Koordinering av dåp og vigsel samt oppfølging
- Kommunikasjon- og informasjon til ulike media
For prosten 30%
- Oppfølging av prestenes arbeidsplan og rapporteringsverktøyet TID
- Bistå ved innkalling av vikarer og kontakt med prestevikarer
- Fasilitere møter, fagdager
For stiftelsen Ås arbeidskirke 20%
- Saksbehandler og sekretær for stiftelsen
- Koordinere intern- og ekstern bruk og utleie av kirken
- Oppfølging av økonomi med enkel regnskapsføring
Kvalifikasjoner
- 3 års relevant utdanning fra høgskole/universitetsnivå
- Ved spesielt relevant arbeidserfaring kan kravet om høyere utdanning fravikes
- Erfaring fra saksbehandling
- Kunnskap om økonomi og styrearbeid er en fordel
- Gode datakunnskaper
- Erfaring fra servicearbeid er ønskelig
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Effektiv og strukturert
- Evne til å arbeide selvstendig og i team
- Evne til å ta imot henvendelser og imøtekomme behov fra publikum og samarbeidspartnere
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Annet:
- Fleksibel arbeidstid, noe arbeid på kvelds- og helgetid på påregnes.
- Krav om politiattest jmf. Kl.§29
- Krav om førerkort klasse B, og disponerer egen bil
- Krav om medlemskap i Den norske kirke
Vi tilbyr
- En spennende jobb i et godt arbeidsfellesskap
- Lønn etter utdanning og ansiennitet i henhold til gjeldende avtaleverk
- Offentlig tjenestepensjonsordning i KLP
Les mer om stillingen og søk her: https://8007.webcruiter.no/Main/Recruit/Public/4236186193?link_source_id=0