Ledertrening for ungdom!

Explore er ledertrening for ungdom som har vært med på konfirmanttida i Modum menighet. Vi samles til mat & prat og lederaktiviteter.

Ledertrening for ungdom!

Explore I er for fjorårskonfirmanter. Ved siden av å være med på Explore-kveldene får du tilbud om å bli med som leder på ett eller flere av arrangementene vi har for barn og ungdom, f.eks. LysVåken, Tårnagenter, Konfirmantleir, 4 i kirka, ReUNION. Vi snakker om hva det vil si å være leder, planlegger opplegg og prøver ut leiker og konkurranser vi kan bruke på samlinger for barn og unge.

Explore II er for ungdom som er ferdig med Explore I-året, og/eller som er med som ledere i kirkens barne- og ungdomsarbeid.

En gang i året drar vi på lederhelg sammen med ledere i Heggen Gospel og KRIK Modum.

Vi har plass til ca. 10 deltakere pr. årskull i alderen 16 år og oppover.

Spørsmål og påmelding til Anne-Kjersti Holberg, se kontaktinfo nedenfor.

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings for this website / Location -> "Allow"