KIRKEJAKTEN

Bli kjent med kirkene i Nord-Aurdal - vinn premier!

KIRKEJAKTEN

I Nord-Aurdal holder vi over 100 gudstjenester i året, i seks ulike kirker. Kirkejakten er ment å inspirere deg til å bli bedre kjent med kirkene og med gudstjenesten. Kirkene er åpen for alle – om du tror eller tviler, liten og stor.

I Kirkejakten samler du flest poeng (600 p) ved å gå på gudstjeneste i de ulike kirkene. Det finnes skatter å oppdage, likheter og forskjeller i alle kirker. For å bli «kirkesjef» må du samle minst 650 poeng.

Kirkejakten er mer enn bare å registrere gudstjenester: Du finner postløype rundt kirkene, hemmelig bokstav inne i kirkene, og quiz om de ulike kirkene. Alt sammen gir poeng som hjelper deg til å bli «kirkesjef».

Kirkejakten strekker seg fra juni til juni hvert skoleår. Da kårer vi heldige vinnere blant alle «kirkesjefene» og strør om oss med små og store premier.

Det er ingen aldersgrense for Kirkejakten. Jegere i alle aldre kan delta – kanskje hele familien sammen?

Alle registrerte brukere av «kirkejakten» slettes etter endt sesong.

Les mer her!

Kontaktinformasjon for Nord-Aurdal kirkelige fellesråd

Nord-Aurdal kirkelige fellesråd holder til i 2.etasje i DNB-bygget. Adgang fra bakgården.

Kontoradresse:  Jernbanevegen 5,  2900 Fagernes

Postadresse: Jernbanevegen 5, 2900 Fagernes