Torsdag 20.11.25 kl.10.00-11.30 og torsdag 08.01.26 kl.10.00-11.30 arrangerer vi webinar om verktøyet «Kirka vår». Dette er et minikurs, der vi guider deg gjennom:
- Sammenhengen mellom registrering, rapportering og ny tilskuddsforvaltning
- Hvorfor verktøyet «Kirka vår»?
- Hva skal rapporteres?
- Hvordan registrere aktiviteter?
- Hvordan rapportere aktiviteter?
Fristen for registrering og rapportering for undervisning og læring (tidligere trosopplæring) er 31.01.26.
Fristen for registrering for diakoni er 31.01.26.
Rapportering gir midler. Ingen rapportering, ingen midler. Derfor lurt å bruke «Kirka vår» allerede nå, med frist 31.01.26.
Vi hjelper deg til å bli kjent med nytt verktøy!
Praktisk info:
- Webinaret er for alle faggrupper, for alle som ønsker. Vi anbefaler særlig undervisningsansatte og diakoniansatte å bli med.
- Dato: 20.11.25 kl.10.00-11.30 eller 08.01.26 kl.10.00-11.30
- Sted: Digitalt på Teams.
- Du velger selv hvilke av de to datoene som passer deg best. Det er det samme webinaret som holdes to ganger.
- Det vil bli mulighet for å stille spørsmål.
- Det vil ikke bli tatt opptak av webinaret
Bli med her:
20.11.25 kl.10.00:
Microsoft Teams Trenger du hjelp?
Bli med i møtet nå
Møte-ID: 377 544 502 477 25
Passord: pS99HU3H
08.01.26 kl.10.00:
Microsoft Teams Trenger du hjelp?
Bli med i møtet nå
Møte-ID: 362 441 447 444 0
Passord: Db9MA3fS
