Bodø kirkelige fellesråd er lokal gravplassmyndighet. Fellesrådet har ansvar for driften av 11 gravplasser og Salten krematorium. Det er ca 6 årsverk totalt på gravplassene. I tillegg kommer ekstrahjelp i sommermånedene.
Hovedoppgaver:
- Tilrettelegge og gjennomføre kremasjoner med alle oppgaver som hører til
- Arbeidsleder for Bodin kirkegård/Salten krematorium, herunder planlegge daglig drift, fordeling av oppgaver/arbeidsordre innen grøntanlegg, uteanlegg, legatordning, gravminner, drift og vedlikehold m.m. Planleggingen gjøres i samarbeid med Driftsleder.
- Bistå i gravplassarbeid ved behov.
- Gi god service ovenfor gravplassens brukere
- Påse at lov, forskrift og gravplassvedtekter blir fulgt opp
- Kirken i Bodø er inne i en effektiviseringsprosess og endring av arbeidsoppgaver kan påregnes.
Kvalifikasjoner:
- Teknisk fagutdanning eller fagbrev
- Relevant arbeidserfaring
- Gode kunnskaper innen digitale arbeidsverktøy
- Førerkort klasse B
- Førerkort BE og SFS kompetansebevis M5 (traktorgraver) er en fordel
- Beherske norsk skriftlig og muntlig
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet, herunder om vedkommende er:
- God på planlegging, organisering og gjennomføring
- Løsningsorientert og har teknisk innsikt
- Selvstendig, men samtidig er god på å samarbeide
- Har evne til å ha en god dialog med publikum og samarbeidspartnere
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale i henhold til KA sin tariff som arbeidsleder stillingskode 5160
- Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
- Opplæring innen krematorium teknikk
- Arbeidstid fra 0800-1530, med mulighet til en viss fleksibilitet
- God offentlig pensjonsordning.
Spørsmål om stillingen kan rettes til driftsleder Bjørn Hansen telefon 488 95 368
For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale.
Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved første gangs ansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkerne gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr Offentlighetslovens § 25.
Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med eventuelt intervju. Søkerne bes oppgi to referansepersoner.
Søknadsfrist via vårt elektroniske søknadsverktøy i linken under er 14.november 2021.