100% stilling som konsulent/sekretær

Vi søker etter en allsidig og engasjert person som skal ha arbeidsoppgaver innen drift av fellesfunksjoner som for eksempel administrative oppgaver innen dåp, vigsel og gravplassforvaltning, arkivansvar samt betjening av sentralbord og ekspedisjon. Nærmeste leder er kirkevergen. Tiltredelse etter avtale.

Publisert:

100% stilling som konsulent/sekretær
Arbeidsoppgaver
  • Administrative oppgaver innen dåp, vigsel og gravplassforvaltning
  • Andre administrative oppgaver som for eksempel postbehandling, arkiv, oppdatering av ulike registre, innkjøp av materiell mv
  • Superbruker for arkivsystemet Public 360
  • Betjening av sentralbord og ekspedisjon
  • Andre arbeidsoppgaver etter behov
Kvalifikasjoner
  • 3 år relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå
  • Ved spesielt relevant arbeidserfaring kan kravet om høyere utdanning fravikes
  • Erfaring fra saksbehandling
  • Erfaring fra arbeid der dialog med mennesker er viktig
  • Gode datakunnskaper
  • Erfaring fra eller kjennskap til tilsvarende type arbeid vil være en fordel
Personlige egenskaper vil bli vektlagt, herunder om vedkommende:
  • Er målbevisst og har god gjennomføringsevne
  • Er ryddig, nøyaktig og strukturert
  • Evner å arbeide selvstendig, men også er god til å samarbeide med andre
  • Evner å ha en god og effektiv dialog med publikum og samarbeidspartnere
  • Har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale som konsulent stillingskode 5188 eller sekretær stillingskode 5151 (avhengig av kvalifikasjoner) i henhold til KA sin tariff
  • Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
  • God pensjonsordning
  • Fleksibel arbeidstid

  • For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved første gangs ansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om de ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr offentlighetslovens § 25.

  • Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med intervju.

  • Søknad sendes via vårt elektroniske søknadsverktøy innen 13. mai 2020.

Kontaktinformasjon for Bodø kirkelige fellesråd

Bodø kirkekontor ligger i 6.etg i Central Atrium i Dronningens gate 18 i Bodø.

E-post: post.bodo@kirken.no. Telefon: 755 00 300 

Åpningstid kirkekontoret: 
man-fre 09.00 -14.30
Telefontid: man-fre 10.00 - 14.00
Lunsj mellom 11.00 og 11.30 (sentralbordet er da stengt)

Kontoradresse: 
6.etg i Central Atrium
Dronningens gate 18
8006 Bodø

 

Fakturaadresse:

Bodø kirkelige fellesråd
Dronningens gate 18
8006 Bodø
EHF/Org.nr.: 976 999 800
E-post: regnskap.bodo@kirken.no

Be om referanse fra den som bestiller:
Navn + hva det kjøpes inn til.

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"