Kyrkjemusikk-dagar på Moster 3. - 4. juni

"Smak av himmel (og Bømlo)" er tittelen på årets fagdagar for kyrkjemusikarar i Bjørgvin. Fagdagane finn stad på Moster og startar 3. juni, dagen etter jubileumsfeiringane for kristenretten 1000 år - med høve til å delta på feiringa søndag 2. juni.

Biskop Ragnhild Jepsen blir med på fagdagane for kyrkjemusikarar som i år blir på Moster. Foto: Per Harald Gjerde|Bømlo-nytt

Mandag 3. juni

Steinsalen – Moster Amfi

10:30    Kaffe og vaffel

11:00    Morgensamling/inspirasjonsseminar

Musikken si rolle i mi kyrkje – Biskop Ragnhild Jepsen

12:15    Omvisning Moster Amfi og kulturhistoriske senter

13:15    Innsjekk Bømlo Folkehøgskule

13:30    Lunsj

15:00    Seminar med orgelbyggar Nils G. Torkildsen i Moster kyrkje

Førstehjelpskurs «hjelp til selvhjelp når krisen rammer»

17:00    Orgelkonsert i Moster kyrkje v/Arnfinn Tobiassen

Mendelssohn, Mozart og Moster

19:00    Kulinarisk opplevelse og himmelske smaker. Gamleposten 5444, Espevær

Tirsdag 4. juni

10:00    Tidebønn i Moster gamle kyrkje

10:30    Seminar i gregorianikk v/Henrik Ødegård og Øystein Skullerud

Koralbok 3, bibelske salmer og intro til Seljumannamesse

Steinsalen, Moster Amfi

13:00    Lunsj i Moster Amfi

Praktisk informasjon

Pris: kr 2000 (inkl.  2 lunch, 1 middag, førelesarar og orgelkonsert)

Overnatting ( sjå billettoppsett for bestilling )  skjer på på Bømlo folkehøgskule.

Fagdagane startar mandag den 3. juni, men det er mogeleg å komme søndag 2. juni, for å få med seg jubileumsfeiringa Moster 2024. Billettar til desse kjem i tillegg til prisen, sjå detaljar i påmeldinga.

Arrangement søndag 2. juni
17:00    «I slik ei natt» historisk spel i Moster Amfi
21:30    Jubileumsfinalen – «Himmelske toner i 1000 år – Moster Amfi
Hanne Krogh, Inger Lise Rypdal, lokale musikarar og artistar. Bremnes Kantori og Ad Libitum frå Sveio. Orkesterleiar Arild Stav.

Påmeldingsfrist 25. april