Hoeggen kirke er nå åpen - det skal markeres

Åpen dag, festmiddag med kåseri og konsert. Vi ferier på mange måter!

Hoeggen kirke er nå åpen - det skal markeres

For nøyaktig et år siden pakket vi ned Hoeggen kirke, og i disse dager er vi på vei inn igjen. Etasjer er bygget om og bygget på, og for å markere og feire "ny" kirke har vi satt av flere dager med ulikt program:

Søndag 28.august kl. 11.00: Gudstjeneste med innsettelse av kapellan Knut Nordeide. Etter gudstjenesten vil det være kirkekaffe og mulighet til å se seg rundt i kirkebygget.

Lørdag 03.september kl. 10.00-14.00: Åpen dag med café og omvisninger. Kantor Oddrun vil spille på orgelet hver hele time. Kom å se hvor fin kirka har blitt!

Onsdag 07.september kl. 17.00: Festmiddag med påmelding. Middagen fortsetter i et kåseri med Dag Hoel kl. 19.00. Se egen sak på nettsiden for mer informasjon.

Torsdag 08.september kl. 18.30: Gjensynskonsert med lokale aktører. Utleira skolekorps, Hoeggen vocale, Nardo bydelsorkester, KorArtig, Christine og gutta med flere opptrer og vi gleder oss stort!

Kontaktinformasjon for Nidelven menighet

Besøks-, leverings- og postadresse:

Nidelven menighet, Nordre Risvolltun 2, 7036 Trondheim

Post kan også sendes til:

Nidelven menighet, Kirkelig fellesråd i Trondheim, Postboks 2300 Torgarden, 7004 Trondheim

Fakturaadresse:

Org.nr. 976998081

Ønsker du å gi en gave til menigheten? Da kan du bruke kontonummer: 4213.20.94726. Merk gjerne med "gave". Tusen takk!

Åpningstider:
Tirsdag-fredag 10-14