Bli med på vårdugnader

Vær med å ta vare på kirka di!

Bli med på vårdugnader

For å få det fint i og rundt kirkebyggene våre til konfirmasjonsferinger og andre helligdager så har vi satt av noen datoer til dette fremover. Håper mange kan bli med og det blir dugnadsmat etter endt arbeid!

Torsdag 25.april - Inne- og utedugnad i Hoeggen

Her blir det vinduspuss, vasking av vegger i våpenhus og kirketorg, stolvask, fjerning av talg, pussing av kirkesølv, messing og kobber. Ta gjerne med kluter, bøtter, nal og utsyr til vindusvask. Vi skal også holde på ute med kosting, raking og plukke evt. søppel.

Mandag 29.april - Inne- og utedugnad i Tempe

Her skal vi holde på både inne og ute, og oppgaver som behøves å løses er raking og feiing, plukking av evt. søppel, oppsett av benker og vasking av kjøkken Ta gjerne med utstyr til dette!

Tirsdag 30.april - Utedugnad i Bratsberg

Her skal vi holde på ute og med kosting og raking, samt plukke evt. søppel.

Mandag 06.mai - Innedugnad i Leira

Her skal stoler og bord vaskes, talg fjernes, sølv pusses og matter støvsuges blant annet.

Kontaktinformasjon for Nidelven menighet

Besøks-, leverings- og postadresse:

Nidelven menighet, Nordre Risvolltun 2, 7036 Trondheim

Post kan også sendes til:

Nidelven menighet, Kirkelig fellesråd i Trondheim, Postboks 2300 Torgarden, 7004 Trondheim

Fakturaadresse:

Org.nr. 976998081

Ønsker du å gi en gave til menigheten? Da kan du bruke kontonummer: 4213.20.94726. Merk gjerne med "gave". Tusen takk!

Åpningstider:
Tirsdag-fredag 10-14