Elektronisk påmeldingsskjema Konfirmasjon.

Innmelding Konfirmasjon

Takk for di henvending!

Døypte i ein av kyrkjene i Høyanger kommume

Praktiske opplysningar:

- Du har gitt oss melding om dei særskilde behova – allergiar, lese- og skrivevanskar samt andre utfordringar som vi treng vite om for at vi kan gjere konfirmasjonsførebuinga så god som mogeleg. Skriv gjerne om du ynskjer eit særskilt møte med oss om dette.

- Dersom informasjon skal sendast til fleire føresette.

- Det vil bli delt ut eit samtykkeskjema om vi kan ta/publisere bilde, film der konfirmanten kan identifiserast, i samband med konfirmasjonstida.

- Dagar og tider konfirmanten er særskilt oppteken i høve andre aktivitetar som vi må førsøke å ta omsyn til.

- Du er klar over at det vil bli ein viss eigenandel per konfirmant å betale, den vil bli sendt ut så snart beløpet er klart. Har du betalingsvanskar så ta kontakt om dette.

- Det er eit krav om at konfirmanten skal delta på 8 gudstenester i løpet av året. Nokre av desse er fastlagde – som t.d. presentasjonsgudsteneste, lysmesse og samtalegudsteneste.

- Det i løpet av året kjem nokre tenesteoppgåver for konfirmanten, t.d. innsamlingsaksjon i samband meds fasta til inntekt for Kirkens nødhjelp.

- Vi ynskjer at dei føresette støttar opp om dei obligatoriske gudstenestene konfirmanten skal delta på.

Praktiske opplysningar:

- Dersom informasjon skal sendast til fleire føresette.

Hak av for at du har lest dei prakiske opplysningane

Kontaktinformasjon for Høyanger kyrkjelege fellesråd

Besøksadresse