Liten og stor Åpen barnehage

Liten og stor, Åpen barnehage er et gratis tilbud til deg som er hjemme med barn eller passer barn i alderen 0-6 år. Barnehagen er et møtested for både barn og voksne hvor det er en fin mulighet til å bli kjent med andre barn og voksne i nærmiljøet.

Liten og stor Åpen barnehage

Åpen barnehage er et møtested for vennskap, felleskap, lek og læring.

Vi holder til i Fyllingsdalen kirke, og har åpent mandag, onsdag og torsdag kl. 9-14:30.

Du finner mer informasjon herunder informasjon om Åpen barnehage facebook siden til barnehagen.

Åpen barnehage har en nettside som er på flere språk. Her finner du også aktivitetsplaner, kontaktinformasjon mm. Nettsiden finner du her; LITEN OG STOR ÅPEN BARNEHAGE.