Bli med i Løkka Ten Sing!

Ten Sing er et lavterskeltilbud for ungdommer fra 13-19 år. Her kan du utfolde deg med kor, band, dans, drama og mye sosialt. Det viktigste i Ten Sing er å skape et trygt rom for deg så du kan være den du er som du er. Det er bare å stikke innom Torshov kirke en tirsdag hvis du vil teste det ut!

Bli med i Løkka Ten Sing!
I Løkka TenSing kan du synge både i kor og solo. Her kan du spille i band, du kan danse og drive med drama. I Løkka er man også med på høstfestival, nattvolleyballcup og drar på weekend for å nevne noe. Også lager vi konserter og opptrer!

Tensing øver hver tirsdag utenom ferier og helligdager, klokka 19-21. Øvelsene foregår i Torshov kirke. Nye medlemmer er alltid velkomne, uansett når på året det skulle være. Du kan også gjerne ta kontakt med ansvarlig voksenleder Martin Berget på 480 02 969 i forkant, hvis du vil. Og du kan følge oss på instagram.

Har du spørsmål om Løkka tensing eller er det noe som er uklart, kan du bare ta kontakt!

Løkka Ten Sing er et samarbeidsprosjekt mellom menighetene Sagene og Iladalen, Paulus og Sofienberg, Torshov og Lilleborg, Hasle og Sinsen, og er også en del av konfirmanttilbudet vårt.