Førskolesamlinger

Kan vi se noe som er usynlig? Har du prøvd å gjemme deg i et tre? Hva er likheten mellom Gud og en ballong?

Førskolesamlinger

Hver vår, en gang før sommerferien og en gang etter, arrangerer Torshov og Lilleborg menighet seksårssamling i kirken.

Seksårsklubben handler om mye som er spennende - hemmelige og usynlige saker, venner og uvenner, trær og ballonger.

Klubben har to samlinger før sommeren og en avsluttende gudstjeneste dagen før skolestart som seksåringene setter sitt preg på. Før sommerferien får barna utdelt en barnebibel, når vi møtes etter sommerferien, er det til full fart, god stemning og skoleboller.

Invitasjon går ut til alle barna som hører til Torshov og Lilleborg menighet. Er ditt barn ikke medlem, men du likevel ønsker å få invitasjoner i posten til ditt barn eller stå på nyhetsbrevlisten vår, send en e-post til oss!