Fireårsklubb

Alle fireåringer er hjertelig velkomne til klubbsamling to torsdager i september. Og så er det utdeling av fireårsbok!

Fireårsboka. Superstas. Merk: Torshov og Lilleborg menighet deler ut en annen bok enn den på bildet. Men minst like stas! Foto: Bo Mathisen

Fireårsklubben er en del av trosopplæringstilbudet i Torshov og Lilleborg menighet, og en utvidelse av det som før var utdelingen av Min kirkebok. På fireårsklubben blir barna kjent med kirken sin gjennom utforsking, sang, lek og bibelhistorier.

På fireårsklubben kan alt skje. Vi undrer oss over Gud, skaperverket - og oss selv. Vi synger sammen, leker oss gjennom biblehistoriene - og vi får se det aller fineste Gud har skapt.

Klubben har to samlinger, som regel i september. Fireårsklubben avsluttes med utdeling av fireårsboka i en gudstjeneste for store og små.

Kirken er et spennende og annerledes sted, et sted mange barn har lyst til å utforske. Det gjør vi på fireårsklubben.